Splošni pogoji uporabe spletne trgovine LUMO.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje
Lastnik in upravljatelj spletne trgovine LUMO.si je INLED trgovina in storitve d.o.o., Ulica Bratov Vošnjakov 4, 3000 Celje (v nadaljevanju "prodajalec").
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje LUMO.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:
Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico do zahtevka po plačilu z nakazilom na račun.
Prodajalec kupcu izda račun na trajnem mediju. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema računa. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače in so izražene v EUR.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene izdelkov ne vključujejo stroškov poštnine; le ta se obračuna ob zaključku naročila in je razvidna v nakupovalni košarici pred zaključkom naročila.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.
Kupec lahko željene izdelke doda v košarico s klikom na povezavo "V KOŠARICO".
Po končani izbiri izdelkov mora kupec klikniti na povezavo "POJDI NA BLAGAJNO"
Spletna stran ga usmeri na pregled celotne košarice, kjer lahko vidi izbrane izdelke in njihove cene in količine. Tukaj lahko po potrebi spremeni vsebino košarice
S klikom na povezavo "NA BLAGAJNO", kupec nadaljuje postopek zaključevanja nakupa. V naslednjih korakih vpiše kontaktne informacije in izbere možnost dostave in plačila
V zadnjem koraku kupec potrdi naročilo s klikom na povezavo "POTRDITE NAROČILO".
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani prodajalca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.Prek elektronske pošte prodajalec kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči prodajalcu, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga.
Prodajalec v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem preko e-maila info@lumo.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.
Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 30 dneh od prevzema blaga prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema.
Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov prodajalca info@lumo.si
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo TUKAJ.
V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti izdelek vrne po pošti na naslov podjetja: INLED d.o.o., Ulica bratov Vošnjakov 4, 3000 Celje.
Vrnitev prejetih izdelkov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu s plačilom na transakcijski račun.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Prodajalec odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z ZVPot. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najkasneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen. Napaka je stvarna:
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancijski roki so navedeni na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja prešla na stranko. Ta trenutek praviloma nastane s prevzemom blaga.
Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Glede pravic in obveznosti izhajajočih iz stvarnih napak se uporabljajo določbe navedene v členih 37. do 40. Zakona o varstvu potrošnikov.
Prodajalec bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije ali GLS, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Prodajalec v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Prodajalec za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev LUMO.si pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, naslov, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s prodajalcem.
Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo(pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov).
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretjim osebam, razen če tako zahteva zakon. .
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
Prodajalec kupcu izda račun v fizični obliki in ga dostavi skupaj z naročilo. Prodajalec prav tako hrani račun v elektronski obliki, tega lahko kupec kadarkoli zahteva s pošiljanjem zahteve na info@lumo.si.
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.
Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Prodajalec si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 08/2007-332 ali po elektronski pošti na info@lumo.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@lumo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Prodajalec, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo kupcem tukaj:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.